بازاريابي گوشت طيور

بازاريابي-گوشت-طيورفرمت فایل اصلی: word قابل ویرایش
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 45 کیلوبایت
قسمتی از چکیده: بازاريابي گوشت طيور كسي كه در كار مرغداري به درآمد مي انديشد، بايد قبل از پايه گذاري آن، مسائل بازار و بازار يابي را در رابطه با امكانات ايستگاه يا فارم در مد نظر داشته و مورد تجزيه و تحليل قرار دهد تا به محض حصول اطمينان از با صرفه بودن كار به طرح ريزي و احداث مؤسسه جوجه كشي يا مرغداري و يا كشتارگ

دانلود فایل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *