بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه کارکنان نمایندگی های بیمه

بررسی-رابطه-بین-آمیخته-ترفیع-و-معیارهای-عملکردی-بازاریابی-از-دیدگاه-کارکنان-نمایندگی-های-بیمهفرمت فایل اصلی: word – قابل ویرایش – دارای منبع
تعداد صفحات: 187
حجم فایل: 3755 کیلوبایت
قسمتی از چکیده: بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه کارکنان نمایندگی های بیمه در شهرستان ارومیه در حجم 187 صفحه بخشی از متن:مقدمه هدف تمام علوم شناخت و درك دنیاي پیرامون ماست. به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات دنیاي اجتماع…

دانلود فایل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *